Competitie

Wanneer u competitie wilt gaan spelen kunt u dit ook aangeven bij de ledenadministratie. Deze geef het weer door aan de Technische Commissie. In overleg met de commissie wordt u ingedeeld. De competitie start altijd rond april en eindigt in juni. Er zijn diverse soorten teams (dames-, heren, mix-, jeugdteams) die op verschillende niveau's spelen.

De vereniging berekent voor de deelname aan de officiële KNLTB-competitie de volgende bedragen:

Competitiebijdrage

Senioren € 15,-
Junioren t/m 12 € 7,-
Junioren 13 t/m 17 € 7,-
Op de website van de KNLTB, www.knltb.nl, staat belangrijke informatie over de competitie. Hierop staan de indelingen, de speelschema's en natuurlijk de uitslagen vermeld. Deze site geeft de actuele stand weer, klik op www.knltb.nl/cms/showpage.aspx en vul bij competitie "regiocompetitie Noordoost voorjaar 2014 vereniging "Dalen" in en dan vind u alle competitieteams met bijbehorende informatie.

BELANGRIJKE INFO:

Alle teams verzorgen op de speeldag zelf de kantinedienst (1e consumptie koffie/thee is van de vereniging);
De ballen en competitiebescheiden worden aan de aanvoerders van de teams uitgereikt;

Competitieresultaten:

De actuele resultaten van de competitieteams kun je bekijken door op onderstaande link te klikken. Geef vervolgens bij verenigingsnummer; 03400 in en klik op zoek. Alle resultaten van de teams verschijnen!

www.knltb.nl/cms/showpage.aspx