Welkom

Welkom op de jeugdafdeling van de website van LTC Dalen. Op deze pagina's vind je allerlei leuke informatie over onze club. Heb jij nog goede ideeën of mis je nog bepaalde informatie? Stuur ons dan een mail ([email protected]).

Op dit moment zijn er bijna 40 jeugdleden bij ons! Ongeveer 30 van deze kids zijn zeer actief met het tennissen bezig. Ze volgen tennis- en padellessen via de Tennis- en Padellschool en doen mee met de verschillende activiteiten binnen de vereniging en jeugdtoernooitjes bij andere verenigingen. De leeftijden van de groep loopt uit een: de jongsten zijn 6 en de anderen zijn alweer bijna 16. Natuurlijk kunnen er nog altijd sportieve jeugdleden bij, want de jeugd heeft de toekomst!

Ook binnen de jeugdcommissie wordt er hard gewerkt om het voor onze jonge tennissers het tennissen zo leuk en aantrekkelijk mogelijk te maken. Wil je ook lid worden? Meld je dan aan via deze link.

We zien je graag bij LTC Dalen.

Jeugdcompetitie....

LTC Dalen heeft sinds een aantal jaren weer geweldige jeugdteams voor de competitie! Helemaal te gek, die competitie! Om de week bij een andere tennisvereniging wedstrijden spelen en dus lekker veel tennissen, heel veel plezier maken en wedstrijdervaring op doen! Kom op, volgend jaar doe je toch ook mee?

Tennistrainer

Jan de Jong, Jos Langeland en Lysanne Stuiver zijn erg enthousiaste en ervaren trainers en halen het beste in jullie naar boven! Meer informatie over de trainers vind je hier.

Competitie

LTC Dalen is erg blij! We hebben weer een jeugdcompetitie-teams kunnen inschrijven dit seizoen! We zijn erg benieuwd hoe het jullie deze competitie zal vergaan.  Kom de jeugd eens aanmoedigen!