Nieuwsbrief (23-03)
Lieve Sportvrienden,
Het is alweer een tijdje geleden dat we de laatste nieuwsbrief hebben gestuurd. Binnen de
vereniging hebben we niet stilgezeten en hieronder een aantal zaken die we graag met jullie
delen.
In willekeurige volgorde:
- Om toch maar bij het belangrijkste te beginnen; nog niet eenieder heeft de contributie
voldaan. Bij navraag bij enkelen bleek dat de factuur in hun spambox terecht was
gekomen. Graag jullie aandacht hiervoor. - In het overleg tussen onze leden die de tennissport beoefenen en het bestuur is
afgesproken dat we als club ons ook op tennis blijven richten en dat er twee
tennisbanen beschikbaar blijven. - Er is de tennisspelers verzocht om wat vaker op baan 2 te spelen, dit bevordert de
kwaliteit van de banen. - Qua ledenbestand ontwikkeling zien we dat het aantal leden blijft stijgen. Momenteel
staat de teller op 493 leden. - In de tussentijd hebben we een oriënterend gesprek met de gemeente gevoerd over
uitbreidingen op het complex. Belangrijke zaken als vergunningen en financieringen
zijn hierbij aan de orde geweest. Dit heeft ertoe geleid dat wij als bestuur voornemens
zijn om een extra (4e) padelbaan te gaan aanleggen en de kantine van het clubhuis
te gaan uitbreiden, waarbij ook het sanitair en keuken een renovatie zullen
ondergaan. In de tussentijd zijn een aantal leden actief aan de slag gegaan om de
plannen wat concreter uit te werken en offertes op te vragen. Het is de verwachting
dat we kort na de zomervakantie de plannen zullen gaan voorleggen in een extra te
beleggen Algemene Leden Vergadering. Hierover dus later meer. - De nieuwe statuten van onze vereniging zijn inmiddels bij de notaris vastgelegd.
- Voor de fietsenstalling zijn de oude tegels verwijderd en vervangen voor grasklinkers.
Deze zullen binnenkort nog worden ingezaaid met gras zodat het er weer strak uitziet. - Met als uitgangspunt “onderling vertrouwen” is het mogelijk dat iedereen van 18 jaar
en ouder gebruik kan maken via zelfbediening in de kantine. Dit vraagt natuurlijk wel
om een stukje zelfdiscipline op gebied van gebruik. Denk hierbij aan orde en netheid,
maar vooral ook aan het afrekenen. We vinden het als bestuur wel iets zorgwekkend
dat de verhouding omzet versus inkoop een beetje scheef zit. Graag jullie aandacht
hiervoor. - Er hebben zich al meerdere handige Harry’s aangemeld. Daar zijn we erg blij mee,
maar gezien de ambities op ons complex kunnen wij er nog wel meerdere gebruiken.
Aanmelden kan via een appje naar Gerrie onze voorzitter.
We houden jullie op de hoogte over verdere ontwikkelingen binnen onze mooie club en
hopen jullie in de komende tijd te ontmoeten op ons mooi complex. Waar in het weekend van
14, 15 en 16 juli om de clubkampioenschappen padel wordt gestreden.
Het bestuur:
- Gerrie Westenbrink, Voorzitter
- Loes Bulle-Smid, Secretaris
- Janine Murk, Penningmeester
- Bernette Sieben en Frank Blankestijn, Bestuursleden Speltechnische Zaken
- Ben Wagtelenberg, Bestuurslid Accommodatie Zaken