L.T.C. Dalen

LTC Dalen is een gezellige tennis- en padelvereniging in het Zuidoosten van Drenthe. Deze tennis- en padelaccommodatie is gevestigd op Sportcomplex 't Grootveld. Dit sportpark is gelegen in een mooie rustige, bosrijke omgeving aan de rand van Dalen. Heerlijk om te vertoeven na een drukke werkdag!

LTC Dalen beschikt over een mooi clubgebouw met overdekt terras, een ruime kantine, toiletten en kleedkamers met douche. De 2 tennisbanen zijn van smashcourt. Ideaal voor het wisselvallige Nederlandse weer en bovendien kan er bijna het gehele jaar getennist worden.

Ook beschikt LTC dalen over 3 all-weather KroPor© padelbanen. Hier kan ook het hele jaar op gespeeld worden.

Sportiviteit en gezelligheid staan bij ons hoog in het vaandel. Hier voel je je thuis! LTC Dalen heeft een bestuur dat bestaat uit een voorzitter, secretaris, penningmeester en een aantal bestuursleden, die op hun beurt weer zitting hebben in een bepaalde commissies.

Ieder jaar, meestal in maart, organiseert de vereniging een jaarvergadering voor de leden. Op deze vergadering wordt het jaarverslag besproken en toegelicht, eventuele bestuursleden gekozen en is er voor de leden ook gelegenheid vragen te stellen of suggesties in te dienen. Wilt u ook deelnemen in een commissie of in het bestuur? Laat het ons weten! Mail naar [email protected].